CONVENI DE COL·LABORACIÓ I CESSIÓ DE TERRENY

img-20160928-wa0001

CONVENI DE COL·LABORACIÓ I CESSIÓ DE TERRENY ENTRE  LA FUNDACIÓ ASTRES I L’ASSOCIACIÓ DE FAMÍLIES AMB DISMINUITS DE LA COMARCA DEL PRIORAT ASSOCIACIÓ MONTSANT

L’Associació de Famílies amb disminuïts de la comarca del Priorat,Associació Montsant va signar el passat 28 de Setembre de 2016 un conveni amb la Fundació Astres, per la construcció de la “Llar residència”per persones amb discapacitat psíquica al municipi de Falset amb una capacitat màxima de 12 usuaris.
La construcció es durá a terme a les parcel·les propietat de l’Associació Montsant, a la urbanització El tancat de Falset.

Amb el suport de l’Ajuntament de Falset que ha elaborat el Projecte. També es compta amb la col·laboració del Consell Comarcal del Priorat .
El termini màxim per a la construcció i posada en marxa de l’edifici es fixa en tres anys.

La Fundació Privada ASTRES, és una entitat sense ànim de lucre que es va constituir amb l’objectiu de garantir un futur digne de les persones amb discapacitat intel·lectual i malaltia mental, des d’un abordatge inclusiu i centrat en les necessitats de la persona.

Ambdues entitats es comprometen a col·laborar en benefici dels usuaris i en general del Projecte de construcció i gestió de la llar residència.

Es així que l’Associació Montsant creu que es farà realitat el projecte de Llar Residència, per poder oferir més places i altres serveis que també son necessàries pel col·lectiu de la nostra Comarca. Millorant la qualitat de vida de les persones amb discapacitat psíquica i la de les seves famílies i garantir la continuïtat del Servei, i complir amb les normatives vigents.